2 oktober 2010

katastrof

De flesta bloggar om trevliga saker medan jag babblar på om mitt kaos.
har iallafall lyckats skriva ett kontrakt med E. som ska hyra min lägenhet. Måste säga att jag är väldigt nöjd med mitt val. Hon verkar reko. Jag själv skulle få panik om personen inte kunde hitta vare sig nycklar eller tvättstugebricka. jag är inte så duktig på att vara förberedd. =P
berget av saker bara växer och växer. Vissa möbler har jag lyckats bli av med men vad gör jag av resten? miljoner saker att kasta. Ännu mer att sortera undan som tex papper prylar etc. Packningen går inte som planerat, får inte med mig allt jag vill ha med trots 2 stora resväskor. Tiden rinner ut....PANIK!!! Jag behöver hjälp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Mimmi!

Hoppas verkligen att du har det bra!

Blogga gärna!

Kram Caroline

nisslarz sa...

Förstår mer än väl att det var jobbigt. Det skulle det ha varit för alla i den situationen. Du började jobba med en hel lägenhet och åkte iväg med 2 resväskor, ryggsäck och Elsa i sin bur. Vi tycker du gjorde ett hästjobb. Hoppas du har det bra