11 oktober 2010

UK

Jaha då var allt äntligen över, nu är jag här i UK. Lämnade Sverige i kaos, lägenhet, veterinär besök i panik. Tack o lov för goda vänner (vän)och föräldrar, vad skulle jag göra utan er?! Tack för allt stöd och hjälp. Jannika du är helt underbar.

Var och kollade på ett hus i fredags men det var alldeles för litet haha, men det blir nog fler hus. området vi bor i nu är helt ok lite tråkiga grannar kanske men naturen runt omkring är underbar. Nära till vatten bäckar vattenfall höga blåsiga kullar och underbar utsikt. Elsa fann sig till rätta nästan på en gång. det gör det så mycket lättare. Mandy guinness och Elsa accepterar varann! mys pys.
Det har gått nästan en vecka nu och allt känns bra, tiden går fort men ändå det har bara gått en vecka. Allt känns bra. Får se hur det känns efter en månad?!

Eftersom jag inte kunde ta med mig allt jag behövde har jag nu fått ett par nya skor, ett par stövlar och snart blir det en jacka. mycket händer i och omkring mig så ni får ha tålamod med blogg facebook och mail. Skriv till mig gärna om det är nåt ni undrar över. kram så länge =)

1 kommentar:

nisslarz sa...

Vi är glada över att du trivs och det roligt att se och höra Martin när vi talades vid. Han verkade nöjd över att du är där. Vi håller alla tummar.
Natti,natti