16 september 2010

usch o blää

Nu är det inget roligt längre. Har slutat jobbet, hade "farväl och lycka till träff" idag. hade en liten klump i halsen. Vill inte lämna mina underbara arbetskamrater. Har nog aldrig haft ett sånt roligt jobb med sådana härliga arbetskamrater. Så det kändes lite bitterljuvt. Trivs verkligen inte hemma nu. Lever i en stor röra som bara verkar växa sig större. Känns som jag har mitt hem i ett förråd. Några möbler har lämnat mig för nya ägare. mest saknar jag min soffa haha. Sitter i en liten fåtölj framför tv:n. Inga möjligheter att sträcka ut sig. men men det är ju bara tillfälligt snart kommer jag h en jättesoffa o mysa i med mina älsklingar nära mig. =)
19 dagar kvar till resan. Hoppas orken kommer tillbaka innan dess för jag behöver den nu. Det är fortfarande mkt att stå i och förnärvarande har jag tappat lusten. Kanske just för att det är en sån röra runt omkring mig?? Trött, seg, less. Täppt näsa men ej förkyld... känns som den ligger där i bakgrunden och väntar. dessutom är jag så fruktansvärt frussen. Vi får väl vänta och se vad som händer. Imorgon skall jag iallafall få träffa mina pantertanter igen för en sista träff. kommer sakna dem.

Inga kommentarer: