16 februari 2009

Sportlov

För barnen.... och då även för mig tänkte jag. Haha
Humöret har lagt sig och jag känner för att göra nåt kul. Pratade med mor o far och troligtvis kan jag använda mig av mammas gamla skidor. För utanför dörren min har jag ett perfekt skidspår på Gipen som jag har blivit sugen på att testa!

På Torsdag kommer min lilla skrutta som inte är så liten längre på besök. Min guddotter A. Det är tänkt att hon ska sova över hos mig och jag vill passa på att göra något roligt med henne. men frågan är vad? Har kollat sportlovs programmet men har svårt att bestämma mig....
Skridsko åkning eller kanske sopsäcks åkande i Sunnersta backen? Med ev korvgrillning på menyn? Hmmmm
Snälla kom med förslag!!

3 kommentarer:

nisslarz sa...

Jag bjussar på en engångsgrill och korv om du skulle grilla. Det ska ju ev bli lite sol på torsdag

nisslarz sa...

Torsdag...Hmm...
Va det inte då du skulle till Knivsta?

Anonym sa...

hej när kommer du o grillar korv med moa??????:):):)kram jannika