15 februari 2009

Ruttet

Idag är en dag då jag bara vill gråta, skrika, slå ner nån. Så jävla less på alla putte nuttiga människor som jämt talar och skriver om så förbannat ytliga saker. Att allt är såååå gulligt och underbart hela tiden. Va fan!! Har ni inget vettigare för er?? (detta är inget personligt påhopp utan bara allmänt Grrrr...)
Sen är jag så sur på M som alltid ska vara så jävla negativ och kritisk!! Dra åt pipsvängen med dig!!
Keep your fucking comments to yourself!
Vet inte varför jag känner så här idag men jag vet vem som triggade mig... så kanske jag vet ändå??
Hahaha. Äsch då, ska försöka muntra upp mig lite på nåt sätt! Sorry för de hårda orden och negativa känslan jag sänder ut. Ibland bara måste man.........

2 kommentarer:

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Ojdå!!!

Att slåss hjälper inte!!!

Livet är ibland puttenuttigt och idylliskt, och ibland alldeles förjävligt, jobbigt och skit!!

Jag har inte tagit åt mig av det su skriver, bara en reflektion!!!

KRAM ocvh lycka till med lärlingsplatsen!

nisslarz sa...

Hoppsan....
Va det så illa....