24 februari 2009

Seg som en gammal kola

Men ska försöka sammanfatta de senaste dagarna!
  • Varit på besök på ev. nya lärlingsplatsen. Kändes mkt bra, men frågan är hur jag tar mig dit bäst... Hmmmm
  • Varit i Märsta hos Martin, haft en mysig helg med barndop och magsjuk vovve!
  • Idag umgicks jag med grannens kusin Karolina från leksand då stackars Ammi var tvungen att jobba. (haha) Träffades på stan och strosade runt. Riktigt trevligt! Kände mig som en tonåring igen fast jag är en nästan 40 årig tant! Hahahaha, tack för den Karolina!
  • Ikväll strötittade jag på Tv:n halvsovandes på soffan. Då kom Halv åtta hos mig på. Kerstin bjöd på struts av alla dess former. Spännande. men de roligaste var ju alla kommentarer.... störtkul o enkelt program!
(Jannika! Jag hittar gärna på nåt med Moa som jag sagt, du skulle ju ringa igår kväll! Vi får väl återkomma.)

Inga kommentarer: