7 september 2008

snyft

Nu får du komma hem M! NU!


Pallar inte det här just nu. Hela dagen har varit en mardröm. Huvudvärk från morgon till kväll, nu är den värre än någonsin. Tror att jag är på väg att få migrän. Vill inget hellre än att gå och lägga mig, men det går ju inte. Hundarna måste få rastas en sista gång. Bara en halvtimme kvar sen kan vi ta en kort promenad. Tror huvudet skall sprängas. Otroligt att jag kan sitta här men det är knappt. Det värsta är att jag har inga tabletter!! Letade igenom hela lägenheten och det enda jag hittade var diklofenak. Efter mkt om och men valde jag att ta en. Hoppas den nu hjälper men det är tveksamt. Bara den inte gör det hela värre, skulle vara just min otur. Känner mig ensam och hjälplös. Längtar så efter att M skall komma hem. Det är inte många dagar kvar nu. *suck*


Grannarna här suger! Det homosexuella paret bredvid är bra skumma. Eller är det jag som är det?? Allt jag frågade var om de hade ett strykjärn att låna ut en stund. Jaja, fick det men snacka om att se misstänksamma ut. Knackade på nyss igen för att fråga om de hade någon alvedon, vet att de är hemma, men ingen öppnade. Stick och brinn!!


Efter promenaden kryper jag i säng men täcket över huvudet och hundar slingrande runt om mig. Hoppas de inte väcker mig för tidigt imorgon! God natt



Inga kommentarer: