9 september 2008

Yes Box

Nu mår jag sååå mkt bättre. Ängeln mittemot kom hem, fårgade honom om tabletter för huvudet. Fick citodon och de hjälpte nästan på en gång. Jag var så glad och tacksam så jag nästan kunnat kyssa honom. haha Gick som på moln morgonen efter!
Har varit i skogen på vår vanliga långa runda och plockat blåbär i massor. guinness har lärt sig att plocka själv haha han är såå söt. Mandy den lilla prinsessan lägger sig mitt i och vill bli matad av mig. Knas!
Nu har jag bakat Kronans kaka. Den ligger nu i ugnen och jag vet faktiskt inte än hur den kommer bli. potatisen var väldigt konstig när jag hade i den. Antagligen var dn för varm för det blev som potatismos el snarare klister. Kanske använder jag fel potatis. Fast. Slagit in M´s paket också. Längtar så tills han kommer hem. han kommer bli sååå glad!! Imorgon blir det städning, det är sista dagen ensam. Sen på torsdag morgonen kommer M hem. Yippie! Det har varit tlite ensamt och tungt att ta hand om hundarna själv. Guinnesses mat räcker bara i dag, sen får han väl norpa av syrran.
Tittade in hos vetrinären med G´s klo också. typiskt. De vill ta bort den/nåt eftersom den är sprucken. Men det får vänta tills M kommer. Han verkar inte ha nåt problem med den just nu så...

Ha det bäst!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen till blogger!

Kram Andrea

Anonym sa...

haha. tackar, roilgare möjligheter här!

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Välkommen säger jag med! Hur gick det på uppkörningen?'

Kram C