26 november 2010

ingen snö

men kallt som satan! haha
vi kurar ihop oss i vardagsrummet men elementet på. de andra rummen är iskalla. Vi gör av med 240 kr i veckan bara på EL!! förbaskade element.
men men snart är det förbi! vi får nyklarna till nya huset på onsdag, då ska vi flytta lite saker sen blir stora flytten av nästa helg. Åhh vad vi längtar. i det nya huset har vi gas istället för el så förhoppningsvis blir det skönare o billigare.
Var o handlade tidigare tog en annan buss än vanligt köpte en daysaver biljett som skulle gå på alla bussar. jo tjena! på vägen hem skulle jag ta en annan buss men det gick inte sörru. fick köpa ny biljett. snacka om att utlänningen (jag) blev lurad. idiot chaufför.
jaja nu ska vi titta lite på x factor o skratta lite! Vi är värre än simon cowell när det gäller kommentarer. han är en mes!
puss

2 kommentarer:

nisslarz sa...

Vi gläds med er. Det kommer att bli jättefint. Här har vintern slagit till ordentligt. Snö och blåst i flera dagar. På E 18 mellan Sthlm o Västerås har många utländska långtradare med dåliga däck blåst! av vägen. Just nu är det -11 gr ute.
natti,natti, kram

Anonym sa...

ja hoppas det blir bättre i nya huset,inte vill jag att min Mimmi ska frysa!!!det e det värsta som finns att frysa:(Ja som Lars sa här e det vinter på allvar nu,massor med snö,mysigt!!!vi som skulle åkt pulka du o jag :(Nej nu e jag nog lite putt på dig;)Saknar dig massor!!!!Miljoner kramar!!