8 juli 2010

Varför...

är det aldrig nån som skriver en liten hälsning till mig här? Vet att det några få som tittar in men får aldrig nån kommentar?! tycker det är lite tråkigt. Skulle bli jätteglad om ni visade lite intresse eller iallafall visar att ni finns...

Iallafall. Jag var ut igår med min gamla arbetskamrat S. Träffade på fröken A och det blidde ett himla party. haha Hade kul men önskade att det gick åt lite mindre pengar. Men men man lever ju bara en gång eller?

Denna semster har varit lugn. 2 veckor har gått så fort. Vill men ändå inte tillbaks till jobbet.
Önskar jag kunde trycka på en fast forward knapp i tiden så jag äntligen får vara med min älskling. Det är så tråkigt att vara själv. Har så otroligt mycket att förbereda men vet inte riktigt var jag ska börja. har skrivit ner en lista iallafall med nr etc.



Kontakta:

facket
CSN
engelska ambassaden
skatteverket
skekraft
agria
radio o tv tjänst
uppsalahem
sas- trust forwarding
försäkringskassan
arbetsförmedlingen
swedbank....

nåt jag har glömt tro?? *pust*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå Maria!

Jag känner igen mig med det här med blogga som du skrev i förra inlägget...jag är ungefär lika dålig :(
men jag skriver ibland iaf!
Jag läser din blogg lite då och då, här kommer en solig hälsning
från Camilla