21 april 2010

nu är det mycket att göra

har fått en massa fina saker av släkt o vänner som jag tänkt sälja på fyris park.

klassiska loppis saker men även finare grejor. de tillsammans med mina ihopsamlade saker är det otroligt mycket. Tror nog att jag kommer få stå 2 ggr. Har även diverse möbler jag tänkte sätta ut tex på blocket.

Att organisera är inte min grej så nu är det mycket att sätta tänderna i. Vissa av dessa grejor har jag även tänkt att lägga ut på tradera men har ingen aning hur detta funkar.

silver skedar
mässingsljusstakar
tenn skålar
glas karaffer, skålar
fåtölj
vackert gammalt skrivbord
trasmattor
porslins prylar, tallrikar
syskrin i trä

etc etc

var ska jag börja???

2 kommentarer:

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Tradera är enkelt! Jag kan komma till dig en kväll och hjälpa till!

Kram kram!

(det slutar väl med att jag köper sakerna istället...!)

syster A sa...

Hahahaha!! Tänkte samma sak som Caroline. Det låter som mycket fint.