18 maj 2009

PMS

Fy fan för PMS! Vet inte hur många som lider av detta i vårt avlånga land, men jag gör det definitivt. Till och från får jag riktiga känningar. Blir otroligt lättstött, känslig och arg. Hormonerna rasar i kroppen. Jag blir så mentalt och fysiskt utmattad. Ena stunden deppig för att bli jätte grinig i nästa. Inga lyckorus här inte! Funderar på att åter igen ta Femal balans, en naturprodukt som verkligen hjälpte mig under tiden jag jobbade. För så här kan jag bara inte har det. Inte bara humöret bråkar, minnet sätts på prov och allt jag gör blir fel.
Ska nu ta och försöka sova, hoppas på en bättre morgondag. Har blivit erbjuden att vara barnvakt en timme åt mina brorsöner som tydligen inte kommer ihåg sin faster. Det är väl roligt att höra....



haha, ja ni märker väl själva hur jag blir....Godnatter!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Vet precis hur det var! Det bra är ju att jag nu slipper mens och bli en häxa en gång i månaden.

kram

Ammi sa...

haha diggar din "post" där, borde haft sån på väggen ;)