6 maj 2009

Jaha ja...

Ungefär så känns denna dag. Vaknade kl 7 gick upp o drack kaffe. Vid 10 satt jag o gäspa som en gnu. La mig o snooza til 12. Lunch! God mat- trist väder. Har inte haft ork till nåt idag... sovit till o från.
Sitter också o funderar på hur jag ska klara mig tills jag får min akassa. Just nu har jag bara ynka 300 kr kvar på kontot. Det blir inga cigg iallafall! Knappt någon mat i frysen men jag hittar nog på nåt, är ganska van. men riktigt så här taskigt brukar jag inte ha det. Dessutom gick mina glasögon sönder igår kväll, en skalmen lossnade. Tack o lov finns ju numera Favoptic i U-a!
Jaja värre kan det va. Jag har tak över huvudet, mat på bordet, varma kläder, vatten i kranen och viktigast av allt underbara föräldrar som jag är sååå stolt över. (och goda vänner o grannar såklart)

3 kommentarer:

Maja sa...

Hej! Men åh, tack för din kommentar - vilket supertips! En fin (vit.. hehe) kruka med smultron i, det blir ju perfa!! Ha en fortsatt bra vecka! /Maja

Anonym sa...

yo ma nigga ching lol

m sa...

yo ma nigga ching ??? Vem sjutton? måste du va anonym... errrhmmm