10 mars 2009

Duktig Idiot!

haha. Idag kom jag äntligen igång med simningen! Har faktiskt längtat efter det så när jag satt här hemma och hade tråkigt så tänkte jag: - Nä nu jäklar!
Passade även på att köpa en sån där vacker mössa som proffsen har, haha. Så nu är flodhästen riktigt vacker! Men mitt enda problem var att den läckte in. Hur fasen ska den sitta egentligen? Över el bakom öronen?? Försökte ha den över men då läckte det in och bakom.....ja det är väl inte så värst snyggt? Ska man behöva se ut som en Alien som kommit vilse i badhuset?? Jaja med lite träning så ska nog det lösa sig.
Jag var även noga med att stretcha men känner redan av nacken, men sååå skönt det var!! Ska nog ta o simma igen på torsdag i väntan på att gymmet kommer igång!

Simma lugnt.......

2 kommentarer:

Cecilia sa...

DU har sånt litet huvud, finns det ingen mindre mössa? ;)

m sa...

haha! jo det finns det säkert. Har funderat på att köpa simglasögon för barn... ;)