1 oktober 2008

Vill men....


kan inte! Förstår inte alla dessa bloggare! Ser inte mig själv som en fast det är kul. Får ingen struktur på det hela, men behöver jag verkligen det? Det är väl för mig själv jag bloggar eller? Hmmm

Har äntligen virkat klart Alicias mössa som går i vinrött med rosa och vita inslag. Hon blev nöjd och det är huvudsaken. Har fått fler beställningar, Mamma och pappa vill ha varsin tror jag haha. Snart har alla i min närhet en mössa gjord av mig. Kul!
Annars går dagarna långsamt nu. Beror det på hösten eller det faktum att jag har något skumt virus i kroppen som inte vill ge sig. Yrsel, tjockskallig och illamående. Jag kan väl få en redig förkylning istället. Tycker inte om att gå så här halvdan!

Imorgon kl 14 ska jag på spirometri! Är lite nervös för vill ju inte upptäcka något otäckt, även om jag vet hur jag ligger till någorlunda. Tänker på cancer i alla dess former och övriga sjukdomar. Fan för den som uppfann dessa jävla giftpinnar!! Och hur korkad är inte jag som bönade och bad min mamma att sluta röka- så börjar JAG! I ganska sen ålder dessutom, fullt medveten om hur farligt det är! Jaja nu är det som det är. Det är bara att försöka finna ett sätt en styrka att lyckas sluta. Vill sluta- men ändå inte. Gillar direkt inte smaken eller lukten heller för den delen men det är liksom skönt, mysigt på nåt sätt att ha den där pinnen i handen. Tänker också på alla slantar jag skulle kunna ha kvar och lägga på annat. Har tänkt på detta mycket och snart kanske jag kommer till stunden då jag känner att det är dags! Kan mamma så kan jag! Men tuggummi är inte min grej. Ska fråga lite mer om plåsterna som finns. Har använt den här låtsas ciggen och det var väl inte för tokigt.
håll tummarna för mig!!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Sitt med en morot mellan fingarna istället ;)
Säger som dr Phil, man bryter inte en vana man ersätter den med en annan.

Det finns ju verkligen INGETING possitivt med att röka så kom igen och försök nu

:) Cecilia

Anonym sa...

tack för stödet! M