23 september 2008

vacker höstdag

och här sitter jag och deppar! Hade en väldigt jobbig natt med mardrömmar. Det förflutna hälsade på. Varför kan man inte lägga vissa saker bakom sig när man vill? Just nu känns allt så påträngande nära. Stress, krav och oro snurrar runt i huvudet. Vill inget hellre än att bara gå och lägga mig och sova bort denna jobbiga dag! Slippa tänka...
Det är ju så fint ute, funderar på om en promenad i skogen skulle hjälpa. Men jag vet ju hur jag funkar så det skulle kanske vara skönt för stunden men i långa loppet - nej.
Har hittat några intressanta jobb jag vill söka, även en lärlingsplats som hund frisör!! =P (varför inte?) Försökte skriva några ansökningar idag men avvaktar till i morgon. Svårt att vara framåt och positiv i denna stund, men det går över! Skönt att man kan blogga lite.

Rensade mobilen på bilder igår, en del var riktigt fina! Som dessa:

Den sista bilden blev riktigt tuff. Kan ni se vad det föreställer? Rötterna från ett omkullvält jätteträd!

2 kommentarer:

nisslarz sa...

Verkligen vackert träd

Anonym sa...

haha! Ja visst är det! Ni såg det ju med egna ögon också ute på fältet i Märsta! =P