1 april 2011

sent om sider

bloggar jag igen!
det var över en månad jag skrev nåt här men har inte haft så mkt att berätta.Dagarna rullar på och inte mkt händer. Martin jobbar arslet av sig och jag är fortfarande hemma och sköter allt som behövs göras här. Det blir många och långa hundpromenader och nu ska jag inte klaga då solen skiner och blommor blommar för fullt. Här är det vår!

har äntligen registrerat mig hos en läkare då min medicin abrupt tog slut trodde jag hade en ask kvar men....
var lite orolig men det gick bra. ska ringa dem på mån morgon och få en tid.Får hålla ut så länge med biverkningarna som suger tag då jag inte tagit tabletten sen igår.
Nu låter det som att Martin kommer hem, vi ska ha en myskväll med god mat o film. fast först måste grisarna åter igen på en promis....
ha det gott mina vänner!

1 kommentar:

nisslarz sa...

Ha det bra!!
Mamma och pappa