1 oktober 2009

Skojigt värre

Är det att jobba för Samhall!
Trivs riktigt bra även om det inte gått så många dagar! Kände mig välkommen från första stund. Det är tufft att städa ska ni veta. Vi går och går och går.... skurar 10000 toaletter golv väggar glas speglar.... You name it! Men min kropp som är i sådant dåligt skick klarar det riktigt bra. Visst är man bra trött efter jobbet men det är inte tungt mentalt.
Har gjort några små missar redan som tex glömt nyckeln till skåpet så jag fick vakten att göra inbrott med mig haha.
Måste säga att mopeden jag skaffade är en skänk från ovan! Annars vet jag inte hur detta skulle gått. Mornarna har avrit ok än så länge men misstänker att de kommer bli plågsamma... =(

Förra helgen hittade även jag och M en perfekt lägenhet bara något hus ifrån mitt. En 3:a med uteplats. Bra hyra och med staket runt för vovvarnas skull! Stod på 2:a plats för någon dag sen men har nu halkat ner på 3:e...... vet att jag hoppas för mycket, vill så gärna ha den!!! Vi får veta på måndag hur vi ligger till. Även om jag får erbjudande bland de 5 första är ju inte hoppet så stort.... det är ändå fyra före som måste tacka nej!!
Jag ber till stora husguden att det skall bli vårt! =)

4 kommentarer:

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Jag ber jag med!!!! Om det inte blir den är det inte meningen, då kommer en annan perfekt lägenhet till er!

Vad kul att du trivs på jobbet! Massor av smuts blandat med härliga möbler och annat?!

Kanske vi springer på varann ngn dag!

KRAM!!!

nisslarz sa...

Tycker du är duktig och vi håller tummarna

syster A sa...

Håller tummarna! Kommer du inreda med ikea då? :)

Kram A

m sa...

haha, nä Dea jo kanske lite, men det mesta har vi redan. men nog har jag hittat en del fint när jag dragit runt med moppen. =)