26 augusti 2009

Vill inte längre....

Har en period nu där allt bara känns botten! Mycket har hänt som får en att tänka till, tråkiga saker. Men visst har det skett roliga saker också.
Känner mig så otroligt ensam, utanför, trist och värdelös. Det finns inte en själ där ute som bryr sig hur jag mår och hur det går för mig! (utom familjen förstås + mitt hjärta Martin) De andra smyger sig undan mer o mer.....
Klart man börjar fundera även som en vuxen kvinna. Är det nåt fel på mig? Duger jag verkligen inte? Är jag en sådan rutten hemsk person?
Så jävla less på att trampa i träsket! Min deppighet beror också mycket på att jag blivit sviken en gång för mycket nu! Stick o brinn era djävla träsk troll- jag har fått nog!! Hädan efter skall jag vara enbart EGO och bara tänka på mig själv. skiter i er andra och era problem, nu säger jag stopp! Orkar inte mer..... nu ska jag fokusera på de goda bra människorna i mitt liv. Så farväl på er, era lömska själar!!!

4 kommentarer:

syster A sa...

Kram till dig. Låter som att livet är tufft för dig just nu. Ett gäng kramar kommer här.

Hoppas det känns bättre snart!

Kram A

(jag undrar också över mängden mössor, men jag tackar och tar emot ;), den storlek de han nu räcker ju i flera år! det skall matchas till olika jackor *s*)

syster A sa...

Vad bra att David´s kommentarer kunde muntra upp dig lite!!

Kramar A

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Du är INTE värdelös Mimmi!

Vill skriva massa kloka ord, men kommer inte på några.... Hoppas du hittar styrkan i dig själv och går igenom denna ledsna tid för att sedan må bra!

Ta hand om dig!

KRAMAR!

Ammi sa...

Glöm ej mej! Bara å knacka på näru känner fört, men d hoppas ja du vet ;)