11 mars 2009

Slöa dagar

ger mig chans att blogga men om vad? Vissa dagar så som denna ger mig absolut ingenting! Igår var jag och simmade och ja det var skönt, precis vad jag behövde. Men jag kan ju inte gå och simma varje dag, eller?! Det finns massor som jag skulle kunna hitta på.
  • Hämta jord hos mamma och plantera om växterna här hemma.
  • Gå och köpa kuvert och frimärke så jag kan skicka in mina papper som ligger här och stör.
  • Handla passerade tomater så jag kan göra den där lasagnen som jag har tänkt på.
  • Ringa runt och kolla lärlingsplatser (men för tillfället ligger detta på is hos AF/Lernia)
  • Storstäda
  • Läsa, har ju äntligen kommit igång med en bok. (jag som inte läst på åratal)
  • Gå ut och få lite luft, en skön promenad
  • Hälsa på mor/far, fika och spela kort
  • Hälsa på Hans m familj. (så inte barnen glömmer bort mig som någon så fint påpekade)
Och mycket mycket mer! Men det är bara det att energin och glädjen inte finns där just nu, så det är väl bara vänta och se vad som händer!
*Suck*

4 kommentarer:

Cecilia sa...

Ja, gör allt det där på en dag! :D

Vad läser du?

m sa...

Fick en bok av min "svärmor", Our Kid av Billy Hopkins. Handlar om hans uppväxt i norra england runt 30-talet. Helt ok

syster A sa...

Hejsan! Vill tacka så mycket för din kommentar på min syblogg, jag är odrägligt nöjd *s*!

Kram A

nisslarz sa...

Det är väl bra att du ser vad du skulle kunna göra.
En dag händer det!!!