20 januari 2009

Borta bra men hemma bäst

Äntligen tillbaka i Sverige! Trivs bra i England men det är skönt att vara hemma igen. Slippa tänka på vilken sida man ska titta när man går över vägen, slippa tänka på att inte slå på vindrutetorkaren istället för blinkers. haha
Var så nervös för att träffa M´s familj men det gick över ganska snabbt. En rolig familj med en massa humör och humor. Mrs L bjöd på mat och té, mat och té precis hela tiden. Några besök på pubarna runt om Lostock och Bolton blev det. God och Billig Öl. (och mat)
Otroligt vad billig maten och drickat är.
En heldag på stratford Park Centre blev det också. Snacka om stort!! Tänk dig Gränby Centrum fast 20 ggr större. Vackert som ett palats! Miljoner affärer att hitta kläder i men nej... inte för mig. Till slut hittade jag iallafall två toppar och ett par cargobyxor. På H&M!!! Va fasen.....
Kommer verkligen sakna Dominos pizza, crumpets och min nya favvo cider Jaqoues!
Har köpt hem massor av Walker´s salt n vinegar crisps och äter nu inte chips...öh pommes frites utan malt vinegar! Har skaffat mig en stor flaska. Önskar också att Sverige kunde ta in cooling pads som jag bara älskar, men har ett lager i medicinskåpet nu!

1 kommentar:

m sa...

Jaha! Aldrig är det nån som lämnar en kommentar så jag får väl göra det själv. Vad roligt att du har haft det så bra men det är skönt att ha dig hemma igen! =)