6 november 2008

Städdag!

Vaknade tidigt idag igen, skönt det börjar bli en vana. Hade tvättid kl 10.30 och medan maskinerna gick blöta så skurade jag trappan. Avskyr och dammsuga den då maskinen alltid vill trilla ner och slå mig på benen. Passade på att skura väggarna också så det ska lukta riktigt gott! Fortsatte frenetiskt att gå runt med trasan tills allt var dammat/våttorkat! Städade bort skräp från balkongen som har varit mitt personliga soprum så nu kan även den användas. (vad man nu vill göra på balkongen i november)
Till slut tog jag ett härligt varmt bad! nu väntar bara middag nere hos grannen som bjuder på korv och pommes frites! =)
Riktigt kul att städa när man kommer igång. Men så känner jag nästan med allt jag tar för mig!

1 kommentar:

Cecilia sa...

Duktig du är då! ;)

Du är utmanad på min blogg!

Kram