25 november 2008

min älskade Fiddelie!


Nu är det dags igen. min lilla skrutta är sjuk. Började med hennes vanliga symtom men det gick snabbt över. Sen igår kräktes hon och jag hoppades att det bara var hår hon försökte få upp. Men det fortsatte hela dagen så jag vet inte. Idag har hon legat i sängen trött och ointresserad av allt. Ingen matlust inget vatten och ingen toa. Tempen visar på 41.1, alltså har hon feber. Tvingade i henne lite vatten ur en spruta och gave hennne lite tonfisk men hon smakade bara på den. Önskar så att hon kommer bli bättre, att det bara är tillfälligt. Men är rädd för att det är sista anhalten...
Imorgon ringer jag Niklas!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Lilla Fiddelie! Hon är gammal nu. Hoppas det blir bra vilket det än blir.

Kram

Anonym sa...

Tack Cissi! Det känns otroligt jobbigt just nu...