20 november 2008

Ole dooolyckan.....

Det är jag det. Allt som började så bra idag! Vaknade halv sju och gick upp. Iväg på ett möte på stan för att sen komma hem och ha lite lugn och ro. Sen kom pappa med bilen....
För att göra en lång historia kort. Jag var och handlade, när jag sedan skulle betala fanns inga pengar på kortet! Snopet, räkningarna hade dragits en dag för tidigt! I väg för att hämta paps från gympan så att han kunde lägga ut åt mig så länge. (tack pappa) Väl i bilen skulle lilla jag backa så vi kom ut. *donk* Så klart att jag skulle backa in i en taxi!!

Allt gick lugnt och det är ingen fara men tro att jag kände mig dum. Och jag som är en liten fattig kyrkråtta redan som det är, nu får jag väl få bet. för bulan jag åstadkom!! Det roligaste av allt var när jag sa till den väldigt trevliga taxiföraren att jag saknade körkort! Hahahaha, det var ju inte alls vad jag menade, bara att jag tappat det och väntar på ett nytt! Ni skulle ha sett hans min!
Det blir en träff imorgon och dags för min första och (enda! för hop.vis) skadeanmälan.
Nu låter detta väldigt lättsamt men snacka om att jag var nedbruten och bara ville sätta mig och gråta!
Jajaja, antar att detta är livet!

1 kommentar:

syster A sa...

Men fy så otur! Vilken tur att det inte blev värre än så.

KRAM A