30 november 2008

min älskade lilla Fiddelie!



Du anar inte hur mycket jag kommer sakna dig!
Fredag kl 11.30 slutade ditt hjärta att slå. Ville inte lämna dig där ensam på det kalla bordet, men vad hade jag för val. Din kropp var slut. Mitt lilla hjärta. Vi kämpade så in i det sista men jag har vetat länge nu att denna stund skulle komma. Men inte gjorde det lättare för det. I 11 år har du funnits vid min sida för att dela glädje och sorg. Hur många gånger har du inte tröstat mig.
En del av mig är lättad, jag slipper oroa mig för dig längre nu har du det bra. Men vad ensamt det är. Tack och lov har jag Elsa som kan trösta mig och finnas där. Men hur mycket jag än älskar henne kommer hon aldrig kunna ta din plats, du var något alldeles speciellt. Vi stod varandra närmare än någon någonsin kan förstå!! Älskar dig alltid! Vila i frid nu mitt hjärta! Vila i frid......

5 kommentarer:

Anonym sa...

hej!!vad tråkigt att "tjocksmocken" gått bort!!!hon var väldigt speciell!!!argsint men sååå söt!!o hon gillade nog inte mig så mycket efter toffel incidenten!!!!!!:)kram jannika

Anonym sa...

Men ååhhh.....fy vad jobbigt. Klart hon har det bra nu.

KRAM A

Cecilia sa...

Lilla fidde! Jag vet precis hur mycket man älskar sitt husdjur och vilken sorg och saknad det är.

Stor kram på dig!

m sa...

tack alla för era varma ord!

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Stor stor kram. Drt blir verkligen en tomrum.... Vad bra att du har en liten mjukis som kan trösta och finnas där!

Kram kram Caroline